رقیب پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا در تمام بازی‌های اخیرش در این رقابت‌ها موفق به گلزنی شده و حداقل 2 گل را در هر دیدار به ثمر رسانده است. اولسان هیوندای که با نایب‌قهرمانی در لیگ کره‌جنوبی پا به این مسابقات گذاشته، بازیکنان داخلی و خارجی باکیفیتی در اختیار دارد که توانستند در این فصل میانگین گل زده بسیار بالایی را ثبت کنند. خطرناک‌ترین بازیکن این تیم در خط حمله جونیور نگرائو‌ست که در۴۰ بازی، ۳۳ گل و ۳ پاس گل را ثبت کرده است. این بازیکن ۳۳ ساله امید اول اولسان هیوندای برای تهدید دروازه پرسپولیس است.

نگرائو در ۹ بازی در لیگ قهرمانان آسیا، 5 گل به ثمر رسانده است. دومین مهاجم اولسان هیوندای هم چنین عملکردی را نشان داده است. بیورن یوهانس، بازیکن نروژی– آمریکایی در سال ۲۰۱۸ جانشین علیرضا جهانبخش در آلکمار شد اما با عملکرد ضعیفش به اولسان هیوندای پیوست. او در لیگ قهرمانان آسیا ۹ بار به میدان رفته و 5 بار موفق به گلزنی شده است.

بیت گارام‌یون، بازیکن ملی‌پوش کره‌ای سومین گلزن برتر تیمش در این رقابت‌هاست که در 7 بازی، 4 بار گلزنی کرده است. بعد از این سئونگ کیم، شماره هفت اولسان هیوندای توانسته 2 بار گلزنی کند. چندین بازیکن این تیم هم توانستند یک بار دروازه رقبا را باز کنند تا بار گلزنی میان تمام بازیکنان این تیم تقسیم شود. با وجود عملکرد این 3 بازیکن افشین قطبی معتقد است که اولسان متکی به یک بازیکن خاص نیست و برای مهار خط حمله باید پرسپولیس بازی تیمی و حرکات ترکیبی اولسان را مختل کند. قطبی در این‌خصوص گفت: «اولسان در حرکات ترکیبی فوق‌العاده است و بازیکنان این تیم مدت‌هاست که درکنار هم بازی می‌کنند. پرسپولیس باید حرکات ترکیبی رقیب را مختل کند و برای این کار به‌نظرم گل‌محمدی ابزار لازم را هم دارد. استفاده از هافبک‌های جنگنده و فیزیکی راه خوبی برای رسیدن به این مهم خواهد بود و هافبک‌های پرسپولیس باید 2 برابر همیشه بدوند.»

قطبی در ادامه و درخصوص استفاده پرسپولیس از ضدحملات گفت: «فکر نمی‌کنم ضد‌حمله راه خوبی برای باز کردن دروازه اولسان باشد. فوتبال کره سرعتی است و ضدحمله زدن به تیم‌های سرعتی خیلی سخت است. اگر جای سرمربی پرسپولیس بودم، برای گل زدن بیشتر روی ضربات کرنر و ایستگاهی حساب باز می‌کردم.»‌