میز ناهارخوری مهم و یکی از نقاط کانونی هر خانه است، زیرا محل تجمع افراد خانواده است و تاثیر بسزایی در روابط بین افراد یک خانه دارد، بنابراین انتخاب ضروری است. طراحی و رنگ و استحکام میز ناهار خوری دقت بالایی را می طلبد و نمی توان تاثیر حضور میز ناهارخوری را در فضای خانه انکار کرد. میز ناهارخوری ارزان و باکیفیت را از میز ایران تهیه کنید.

سبک میز ناهارخوری

میز ناهار خوری چوبی در بازار انواع مختلفی دارد که می توانید با توجه به سلیقه، نیاز و بودجه خود مناسب ترین آنها را انتخاب کنید. اگر فضای خانه شما کوچک است می توانید میز ناهارخوری کمجا در مدل های مختلف برای منزل خریداری کنید. آیا بودجه محدودی برای میز ناهارخوری دارید؟ شما دوباره گزینه هایی دارید،

به جای چوب طبیعی می توانید از ام دی اف و تخته سه لا استفاده کنید که قیمت مناسبی دارند و استحکام خوبی هم دارند. اما اگر بودجه بالایی دارید، میز ناهار خوری چوبی از گردو، افرا و ساج بهترین انتخاب برای شماست. برای آشنایی با ویژگی های میزهای غذاخوری سلطنتی این مقاله را مطالعه کنید.   Dining table for the kitchen

 
نماد «مورد تأیید انجمن»

 
میز شام

ست میز ناهارخوری

یکی از مهم ترین دغدغه های هر بانوی ایرانی تطبیق وسایل منزل با یکدیگر است و در این میان نمی توان منکر اهمیت میز ناهارخوری در دکوراسیون منزل شد. از آنجایی که میز ناهارخوری مرکز توجه است و استفاده مداوم و روزانه از آن علاوه بر سلامت و زیبایی آن، هماهنگی با سایر اشیای خانه نیز ضروری است. بهترین راه برای هماهنگی با میز ناهارخوری مبلمان است.

اگر فضا و چیدمان منزل شما ساده است، توصیه می کنیم از یک میز مدرن استفاده کنید تا با تمام مبلمان هماهنگ و هماهنگ باشد. اگر از مبلمان سلطنتی و لوکس استفاده می کنید، یک میز کلاسیک که از چوب طبیعی ساخته شده و در شیشه قرار داده شده است، انتخاب مناسبی خواهد بود. بله، میزهای چوبی ساده تقریباً برای هر محیطی مناسب هستند. نمونه ای از میز سلطنتی و رنگ های آن در اینجا ذکر شده است.

لطفا رنگ مناسب را انتخاب کنید

در انتخاب رنگ میز ناهارخوری بسیار دقت کنید. رنگی را انتخاب کنید که ماندگاری زیادی داشته باشد و در روز اول زیبایی خود را از دست ندهد. اگر به روانشناسی رنگ ها توجه کنید و از رنگ های اولیه مانند آبی، زرد یا قرمز استفاده کنید، ماندگاری بیشتری خواهند داشت و از مد نمی افتند. از استفاده از رنگ هایی با ماندگاری کوتاه مانند سبز خودداری کنید. انتخاب رنگ رومیزی علاوه بر دکوراسیون منزل بر روحیه افراد خانه نیز تاثیر می گذارد زیرا در طول روز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. تانیل چوب 

نمونه ای از میز چوبی

جدولی را انتخاب کنید که با رابطه مطابقت دارد

میز ناهارخوری علاوه بر زیبایی باید متناسب با ابعاد فضای مورد استفاده باشد. اگر فضایی که میز در آن قرار می گیرد کوچک است، میز گرد می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد زیرا علاوه بر فضای کوچکی که اشغال می کند، افراد بیشتری می توانند به طور همزمان از آن استفاده کنند. در صورتی که میزهای مستطیلی به دلیل زاویه دار بودن این ویژگی را ندارند و افراد کمتری به طور همزمان از میز استفاده می کنند.

البته اگر به میز ناهارخوری مستطیل شکل علاقه دارید و فضا در خانه محدود است، مدل های تاشو را به شما پیشنهاد می کنیم که بسیار انعطاف پذیر با ابعاد هر اتاق تطبیق داده شده و نیازی به فضای خاصی مانند نمونه های سنتی میزهای غذاخوری نداشته باشید. به یاد داشته باشید، اما فقط زمانی که به آن نیاز دارید، میز را با چند حرکت ساده باز کنید و بعد از غذا دوباره آن را بگذارید.

مهمترین عامل در انتخاب میز

اگر در انتخاب میز تمام مسائل زیبایی شناختی و مالی را در نظر بگیریم، مهم ترین مسئله استحکام و دوام میز است. اگر می‌خواهید با وجود مهمانی‌های زیاد و شلوغی بچه‌های کوچک سال‌ها از میز خود استفاده کنید، باید به استحکام میز، نحوه ساخت اجزای آن و نحوه اتصال پایه‌ها به میز توجه کنید. و از همه مهمتر جنسیت جدول به جدول استفاده شده دقت کنید.

سعی کنید از میزی استفاده کنید که پایه آن مستقیماً و به صورت دستی به صفحه اصلی میز متصل باشد، از چیزی استفاده کنید که به راحتی در جعبه حمل شود و نیازی به سفت کردن پیچ های میز نباشد. میزهایی با اجزای متصل به پیچ پس از مدتی شل می شوند و باید به پایه های میز نگاه کنید و گاهی پیچ ها را سفت کنید. میز ناهار خوری برای داخل آشپزخانه تانیل چوب

سعی کنید جنس میز ناهارخوری که استفاده می کنید با آب و هوا و آب و هوای محل زندگی تان مطابقت داشته باشد، مثلا اگر در آب و هوای مرطوب زندگی می کنید استفاده از میزها و مواد فلزی به هیچ عنوان توصیه نمی شود. که انتخاب می کنید باید فلزی باشد. گونه ها، باید چوبی باشند تا تا حد امکان از ساییدگی میز کم شود.