امروزه محبوب ترین محصولات آرایشی و بهداشتی به نام کرم پودر در آرایش و میکاپ روزانه اهمیت زیادی دارند و تاثیر شگفت انگیزی در آرایش صورت دارند. اگر پودر به درستی انتخاب شود، اساس لوازم آرایشی خوب و حرفه ای است که مشکلات پوستی مانند جای جوش، جای جوش، جای زخم و ... را از بین می برد. و پوست را به رنگ پوستی صاف و یکدست تبدیل کنید. پودرهای روغنی با توجه به انواع پوست ها مانند چرب، خشک و مختلط در انواع و رنگ های مختلف موجود می باشند. با توجه به آلودگی های محیطی و سایر عواملی که باعث چرب شدن پوست می شوند، انتخاب کرم پودر مات کننده برای پوست های چرب می تواند دغدغه بسیاری از خانم ها برای مدیریت چربی صورت باشد. در این مقاله سعی داریم نمونه هایی از بهترین کرم های موجود در بازار را به شما ارائه دهیم.

کرم پودر بهترین نوع است

بهترین راه برای خرید کرم پودر این است که از مشاوره محصولات زیبایی استفاده کنید تا بهترین محصول را بر اساس نوع پوست، رنگ و قیمتی که می خواهید بپردازید، پیشنهاد کنید. راه راحت دیگر مطالعه و استفاده از راهنمای خرید و توضیحات درج شده در وب سایت برای کالای مورد نظر است تا بتوانید با آگاهی کامل محصول را خریداری کنید.

قبل از خرید کرم پودر، حتما آن را روی پوست گردن یا چانه خود تست کنید. به دلیل تفاوت رنگ پوست صورت، پوست دست برای انجام این تست مناسب نیست. به عبارتی کرم پودر برای شما مناسب است که وقتی روی خط فک پایین قرار می گیرد، خط آرایشی بین گردن و صورت وجود ندارد و باعث طبیعی شدن پوست می شود.

با توجه به برندهای مختلف این محصول موجود در بازار به تعدادی از بهترین های این محصول اشاره کرده ایم.

کرم پودر لومینوس چوبی برای آرایش

این محصول یک مرطوب کننده قوی پوست محسوب می شود و در 8 رنگ مختلف موجود می باشد. کرم پودر مرطوب کننده سبک حاوی روغن بادام شیرین و روغن ماکادمیا است و با بافت نرم و ابریشمی خود به خوبی پوشش می دهد. این کرم پودر آبرسان حاوی SPF 15 و دارای تاییدیه متخصص پوست می باشد.

کرم نوت توبی Rejoinite در Pols

کرم پودر توبی جوان کننده برند Knot حاوی پروتئین برنج و روغن آرگان برای محافظت از سلول های پوست است. ماندگاری این محصول بر روی پوست صورت بسیار خوب است و از تحریک و قرمزی پوست جلوگیری می کند. این کرم پودر در 8 رنگ مختلف و دارای تاییدیه متخصص پوست می باشد.

کرم پودر Pumpy Matte Ultra Matte

انتخاب کرم پودر مناسب برای پوست های چرب دغدغه بسیاری از خانم هاست. کرم پودر پمپ مات افراطی از برند نوت این مشکل را حل کرد. این محصول حاوی عصاره اسپیرا و روغن سدر بوده و با ایجاد لایه ای مات بر روی پوست صورت از تجمع چربی بر روی آن جلوگیری می کند.

کرم کف پامپی دتاکس

کرم پودر سم زدایی پامپی حاوی روغن بادام شیرین و عصاره خزه است و در 8 رنگ مختلف برای رنگ های مختلف پوست موجود است. این محصول به دلیل پوشانندگی بالایی که دارد دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده و از پیری پوست جلوگیری می کند.

به کرم پودر برنزه و درخشان توجه کنید

توجه داشته باشید که کرم پودر برای افرادی که آرایش تیره و براق را دوست دارند توصیه می شود. این محصول حاوی ویتامین E و SPF15 است که به محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد و نور مضر خورشید کمک می کند. این محصول برای پوست هایی با ته رنگ های گرم، طلایی و قرمز مناسب است.

بی بی کرم

حروف BB مخفف Blemish Balm است و از ترکیب چند نوع کرم به دست می آید. BB Cream Note یکی از بهترین کرم پودرهایی است که می توانید برای استفاده روزانه بخرید. تولید این بی بی کرم ها از حدود 10 سال پیش در کره جنوبی آغاز شد و پس از مدتی در سراسر جهان به شهرت رسید. این کرم ها ترکیبی از کرم پودر، ضدآفتاب، مرطوب کننده ها و مواد معدنی مانند اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم هستند که پوشش دهی بالایی ندارند بلکه برعکس سبک و مناسب استفاده روزانه هستند و سلامت پوست شما را تضمین می کنند.
 

کرم پودر مرطوب کننده دارای خواصی است که برای پوست مفید است

یکی از مهم ترین ویژگی های کرم شیرخشک مناسب ترکیب آن است. کرم پودر باید بافت سبکی داشته باشد تا هنگام استفاده در طول روز روی پوست احساس سنگینی نکند. یکی دیگر از ویژگی های مهم در انتخاب کرم پودر مناسب، سازگاری آن با پوست و ماندگاری آن است. پوست های خشک، چرب و مختلط نیازهای متفاوتی دارند و کرم پودرهای مختلفی با ترکیبات مختلف برای آنها ساخته و در بازار موجود است.

تفاوت آرایش پودری معمولی و مات و کرم

نوع پوست افراد نباید عامل تعیین کننده در سبک آرایش صورت آنها باشد. هرکسی آزاد است از محصولی که دوست دارد استفاده کند، اما باید پایه آرایش را به درستی بسازد. برای این کار کافی است بهترین مرطوب کننده و اولین آن را انتخاب کنید سپس شروع به استفاده از کرم پودر کنید.

کرم پودر مات یا براق مانند هر محصول دیگری دارای نکات مثبت و منفی است که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

کرم پوست مات همانطور که از نامش پیداست هیچ براقی ندارد و خانم هایی که پوست چرب یا منافذ بزرگ دارند و به آرایش های ماندگار علاقه دارند می توانند از این محصول استفاده کنند زیرا این محصول برای پوست ملایم است و ظاهری عالی و مات دارد. در نتیجه این محصول برای پوست های چرب و براق انتخابی مناسب است. کرم پودر نوت شماره 10 نمونه بارز این محصول است.

مزیت اصلی استفاده از کرم روغن طبیعی، زیرسازی سبک است که تاثیر خوب و طبیعی روی صورت دارد. به همین دلیل تا حد امکان صورت خود را با یک کرم غنی بپوشانید تا مشکلات پوستی را بپوشانید. لایه روشن کرم باعث می شود پوست زیر کرم پودر زیبایی خود را نشان دهد و به آن درخشندگی می بخشد. به همین دلیل به جای استفاده از کرم معمولی می توانید از کرم های رنگی برای زیرسازی استفاده کنید.

انتظار پوشش بهتری از کرم مات داشته باشید

اکنون که با انواع کرم پودر نوت و به خصوص کرم پودر مرطوب کننده آشنا شدید، کرم پودرها را می توان در انواع و مدل های مختلف دسته بندی کرد. یکی از دسته بندی های اصلی کرم پودرها، تقسیم بندی آنها از نظر رنگدانه و پوشش است. کرم مات کننده اکستریم نوت به راحتی می تواند تمام عیوب و خطوط صورت شما را بدون لیز خوردن از روی پوست یا تجمع در منافذ یا خطوط صورت بپوشاند.

به گفته بسیاری از مصرف کنندگان، کرم پودر مات کننده نوت بیشترین پوشش را در بین کرم پودرهای هم ردیف موجود در بازار دارد و استفاده از مقدار کمی از این محصول در هنگام آرایش صورت برای پوشاندن کل صورت کافی است.

برای استفاده از این کرم پودر می توانید از برس مخصوص کرم پودر یا مخلوط کن زیبایی استفاده کنید.

نت کرم پودر خوب است.

کرم پودر پوشش مناسبی دارد و همچنین چربی و چربی اضافی روی پوست را کنترل کرده و از آکنه و جوش صورت جلوگیری می کند. این کرم ها به سرعت جذب پوست می شوند، لکه های تیره صورت را می پوشانند و ماندگاری بسیار خوبی دارند.

رسالت این برند توانمندسازی محصولات آرایشی و بهداشتی با استفاده از فناوری های مراقبت از پوست است و در این مورد سعی در حفظ زیبایی با بهترین مواد اولیه با کیفیت دارد. محصولات این برند دوستدار حیوانات و طبیعت هستند و از محصولات حیوانی در محصولات خود استفاده نمی کنند. این برند برای افرادی که سبک زندگی گیاهخواری را دنبال می کنند بسیار مناسب است. محصولات این برند مورد تایید تست های پوست نیز می باشد.
 

مشاهده منبع: https://moorashin.com/product/کرم-پودر-بورن-دیس-وی-توفیسدtoo-faced-born-this-way/