البته بدون ثبتنام در ریلینک نیز میتوان از قابلیت پایه آن، یعنی کوتاه کننده لینک، استفاده کرد و تنها کافیست آدرس مورد نظر خود را در قسمت درنظر گرفته شده وارد کنید و پس از تکمیل فرم کپچا، لینک کوتاه شده خود را تحویل بگیرید. در وبسایت های ایرانی معمولا از زبان فارسی در ساختار لینک خود استفاده می کنند؛ زمانی که شما در شبکه های اجتماعی آن لینک ها را به اشتراک می گذارید به هم ریخته می شود و همچنین ناخوانا هستند پس اگر URL های شما به فارسی است شما باید حتما از کوتاه کننده لینک استفاده کنید زیرا باعث می شود لینک مورد نظر شما زیبا تر و خوانا تر شود. پس از وارد کردن آدرس ایمیل و رمز عبور دلخواه، ایمیل فعالسازی را دریافت خواهید کرد که حاوی لینک مورد نیاز برای تایید حساب کاربری در سرویس ریلینک خواهد بود. از امکانات منحصر به فرد این سرویس کوتاه کننده لینک می توان به ارائه QR Code اشاره کرد که می توانید از آن برای باز کردن لینک کوتاه شده خود در موبایل ها نیز استفاده کنید. البته ناگفته نماند که یک تغییر نام در URL خود نیز داد، سایت یون پنل کاربری دارد و شما می توانید در این سایت عضو شوید.
 

کوتاه کننده لینک

 
با سایت یون به راحتی می توانید لینک های خود را کوتاه کنید و محدودیتی در این کار برای شما وجود ندارد. اکنون ریلینک نیز سعی دارد با ارائه قابلیتهایی مانند آدرس دلخواه، لینکهای رمزدار، دامنه اختصاصی و تاریخ انقضا، کاربران بومی را به سوی خود جلب کند، اگرچه برای استفاده از ویژگیهای گفته شده نیاز به ثبت نام درون پلتفرم وجود دارد. پیشنهاد ما به شما این است که همیشه قبل از برگزاری کمپین های تبلیغاتی تان که نیاز به کوتاه کننده لینک دارید سرویس مورد نظر خود را با چند سیستم و آی پی تست کنید تا از در دسترس بودنش اطمینان حاصل کنید. این سرویس چند ترفند دیگر دارد که می توانید با اسکایپ، فیس بوک مسنجر، واتس آپ تماس ایجاد کنید و لینک هایی را به محتوای وب در بلوک اضافه کنید. رابط کاربری و ویژگیهای تعاملی سرویس به خوبی طراحی شدهاند و مانند محصول دیگر توسعهدهنده، زیلینک، عملکرد بینقصی ارائه میکند. وقتی پیوندهای طولانی را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذاری می تواند مانند هرزنامه به نظر برسد و یا باعث شود تا مخاطبان از کلیک بر روی چیزی که به طور منظم مشخص نیست باز دارد.
 

بهترین کوتاه کننده

 
آیا کوتاه کردن لینک، بر روی سئو سایت تاثیرگذار است؟ اینکه بخواهید مخاطبان را متقاعد کنید تا بر روی یک پیوند طولانی و شلخته کلیک کنند تا محتوای شما را ببینند تقریبا غیر ممکن است. برای اینکه در هنگام به اشتراک گذاشتن پیوند قانونی برای به هرزنامه یا شلخته تلقی نشود، از لیست بهترین هفت کوتاه کننده پیوند استفاده کنید که پیوندهای شما را در لیست URL های تمیز ، سازگار و قابل کلیک قرار می دهد. مواردی مانند: «کوتاه شدن ظاهری لینکهای بلند»، «استفاده از کاراکترهای فارسی» و «اندازهگیری دادههای حاصل از کلیک کاربران» در شمار مزیتهای استفاده از لینکهای کوتاه قرار میگیرند. با کوتاه کننده لینک اکادمی دیجیتال مارکتینگ به راحتی میتوانید لینکهای طولانی را به لینکهای کوتاه و دلخواه تبدیل کنید تا به راحتی و بهترین شکل به اشتراک بگذارید. با وارد کردن رمز عبور برای لینکهای کوتاه شده میتوانید دسترسی به آن را محدود کنید و تنها افرادی که از رمز عبور بهره میبرند قادر خواهند بود تا به محتوای لینک دسترسی داشته باشند. همچنین قادر به ساخت پروفایل و مدیریت لینک های خود هستید .
 
 
توضیحات کامل: