x تبلیغات
مجله اینترنتی رنگارنگ

بازاریابی اینترنتی در 3 دقیقه

به هر شکل بازاریابی اینترنتی از الزامات هر شغل است؛ حتی اگر این شغل بسیار بزرگ نباشند و فقط سطح فعالیتش محلی باشد. صاحبان کسب­وکار با حضور مؤثر در قسمت­های مختلف اینترنت، امکان این را دارند که با استفاده از آن، تخصص خود و زمینه کاری خود را به کاربران اینترنت معرفی کنند، و با رعایت اصول بازاریابی می­توانند مشتری‌­های راغب تازه پیدا کنند و به فروش محصولات خود و خدمات کسب­وکار خود بپردازند. همه این­ مزایا در حالی است که با در دست داشتن اطلاعات کامل و حتی بدون کمک افراد فعال و متخصص در حوزه بازاریابی امکان این را دارند که به همه اهداف خود برسند.

آشنایی با بازاریابی اینترنتی و ابزار­های آن

طبق گفته خبرگزاری اقتصاد ایران باید در نظر داشت: آیا شما تاکنون به توسعه برند کسب و کار خود به وسیله وب فکر کرده‌اید؟ بازاریابی اینترنتی (بازاریابی آنلاین)، یک روش بر اساس استفاده از کانال‌­ها، صفحات و ابزار­های طراحی شده مبتنی بر وب هستند تا شما امکان این را داشته باشید پیام­هایی در رابطه با برند خود را به مشتری­های خود انتقال دهید. با توسعه وب و استفاده گسترده مردم از فضای اینترنت، انواع کسب ‌و کار­های مختلف از مدل­های گوناگون بازاریابی دیجیتال برای توسعه برند کسب­وکار خود استفاده می‌کنند تا به این وسیله، کاربران زیادی را با خدمات و محصولات خود آشنا ‌کنند.

بررسی مزیت­های بازاریابی آنلاین

 شیوه­های مختلفی برای استفاده از بازاریابی اینترنتی وجود دارد که از بین این روش­ها  می‌توان به ابزار­هایی مانند ایمیل مارکتینگ، شبکه‌های اجتماعی، بهینه‌سازی موتورهای جستجو، انواع بسترهای تبلیغات آنلاین و... اشاره کرد. هدف از بازاریابی اینترنتی این است که زمانی که کاربران مشغول مطالعه کردن مطالب، خرید کردن، جستجو کردن موضوعات خود، چت کردن در شبکه‌های مختلف اجتماعی و... در بستر اینترنت است، با کمک بازاریابی اینترنت نظر او را به سمت خود جلب کنید و بازدید کننده‌­های صفحات و وب‌‌سایت­های خود را به مشتری­های وفادار تبدیل کنید.

·       در فضای اینترنت بررسی نظرات و سنجش تاثیر ابزار­های مختلف بازاریابی بسیار آسان است.

·       رفتار مشتری را کاملاً می­توان بررسی کرد.

·       با استفاده از ابزارهای اینترنتی، امکان دسترسی سریع و آسان فراهم می­شود.

·       هزینه­‌های پیاده­سازی و فعالیت در فضای اینترنت، پایین است.

·       به راحتی و با رعایت اصول می­توان مشتری هدف خود را جذب کرد.

برترین شیوه­های تبلیغاتی در فضای اینترنت

در این قسمت به بررسی موثر­ترین ابزار­های مرسوم بازاریابی دیجیتال می­پردازیم. افرادی که می­خواهند استفاده از این ابزارها را در فضای اینترنت شروع کنند، باید با اطلاعات کامل و بررسی این ابزارها به سمت انتخاب ابزار مناسب با کسب­و­کار و مرتبط با مشتری هدف خود بروند. در ادامه با چند مدل از این روش­ها آشنا می­شوید.

 

·       بازاریابی با استفاده از موتور­های جستجو

·       بازاریابی با به کار بردن تبلیغات کلیکی

·       بازاریابی در شبکه‌های مختلف اجتماعی

·       بازاریابی به وسیله ارسال ایمیل (بازاریابی ایمیلی)

·       بازاریابی محتوا (تولید محتوای مناسب کاربر هدف، بسیار تأثیرگذار است.)

·       شبکه‌سازی اینترنتی (با استفاده از بستر وب می­توان به برقراری ارتباط در راستای گسترش کسب­وکار پرداخت.)

جمع‌بندی

امکان دارد اولین گام‌ها برای فعالیت در حوزه بازاریابی اینترنتی برای‌ شما کمی سخت باشد و نیازمند زمان کوتاهی باشید تا بتوانید خودتان را با فضای جدید وفق دهید و مطالب و اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید. در هر صورت، بازاریابی آنلاین یک جزء جدانشدنی از هر کسب‌وکاری است و حتی این شامل کسب‌وکارهای محلی و کوچک که برای ارائه خدمات به مشتریان خود ایجاد شده‌اند نیز می­شود و آن­ها باید از این روش­ها استفاده کنند و با به کار بردن این روش­ها، موجب رونق کسب­و­کار خود شوند، ارتباطات خود را افزایش دهند و در نهایت به موفقیت­هایی دست پیدا کنند که بدون استفاده از روش­های بازاریابی آنلاین برای آن­ها بسیار دور از ذهن است.

 

۹ راه ساده برای کم کردن وزن

 بسیاری از رژیم‌ها و برنامه‌های کاهش وزن ممکن است باعث ایجاد گرسنگی در فرد شود و در نتیجه نارضایتی ایجاد کند. در این اینفوگرافیک که به نقل از اطلاعات سایت «هلث‌لاین» تهیه شده، به ۹ ماده غذایی که کاهش وزن را برای ما آسان می‌کند، اشاره شده است.

 
                                                   اینفوگرافی: ۹ راه ساده برای کم کردن وزن
 
 
 

 

قطبی: ضدحمله به کره‌ای‌ها سخت است، پرسپولیس روی ایستگاهی می‌تواند به اولسان گل بزند

 رقیب پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا در تمام بازی‌های اخیرش در این رقابت‌ها موفق به گلزنی شده و حداقل 2 گل را در هر دیدار به ثمر رسانده است. اولسان هیوندای که با نایب‌قهرمانی در لیگ کره‌جنوبی پا به این مسابقات گذاشته، بازیکنان داخلی و خارجی باکیفیتی در اختیار دارد که توانستند در این فصل میانگین گل زده بسیار بالایی را ثبت کنند. خطرناک‌ترین بازیکن این تیم در خط حمله جونیور نگرائو‌ست که در۴۰ بازی، ۳۳ گل و ۳ پاس گل را ثبت کرده است. این بازیکن ۳۳ ساله امید اول اولسان هیوندای برای تهدید دروازه پرسپولیس است.

نگرائو در ۹ بازی در لیگ قهرمانان آسیا، 5 گل به ثمر رسانده است. دومین مهاجم اولسان هیوندای هم چنین عملکردی را نشان داده است. بیورن یوهانس، بازیکن نروژی– آمریکایی در سال ۲۰۱۸ جانشین علیرضا جهانبخش در آلکمار شد اما با عملکرد ضعیفش به اولسان هیوندای پیوست. او در لیگ قهرمانان آسیا ۹ بار به میدان رفته و 5 بار موفق به گلزنی شده است.

بیت گارام‌یون، بازیکن ملی‌پوش کره‌ای سومین گلزن برتر تیمش در این رقابت‌هاست که در 7 بازی، 4 بار گلزنی کرده است. بعد از این سئونگ کیم، شماره هفت اولسان هیوندای توانسته 2 بار گلزنی کند. چندین بازیکن این تیم هم توانستند یک بار دروازه رقبا را باز کنند تا بار گلزنی میان تمام بازیکنان این تیم تقسیم شود. با وجود عملکرد این 3 بازیکن افشین قطبی معتقد است که اولسان متکی به یک بازیکن خاص نیست و برای مهار خط حمله باید پرسپولیس بازی تیمی و حرکات ترکیبی اولسان را مختل کند. قطبی در این‌خصوص گفت: «اولسان در حرکات ترکیبی فوق‌العاده است و بازیکنان این تیم مدت‌هاست که درکنار هم بازی می‌کنند. پرسپولیس باید حرکات ترکیبی رقیب را مختل کند و برای این کار به‌نظرم گل‌محمدی ابزار لازم را هم دارد. استفاده از هافبک‌های جنگنده و فیزیکی راه خوبی برای رسیدن به این مهم خواهد بود و هافبک‌های پرسپولیس باید 2 برابر همیشه بدوند.»

قطبی در ادامه و درخصوص استفاده پرسپولیس از ضدحملات گفت: «فکر نمی‌کنم ضد‌حمله راه خوبی برای باز کردن دروازه اولسان باشد. فوتبال کره سرعتی است و ضدحمله زدن به تیم‌های سرعتی خیلی سخت است. اگر جای سرمربی پرسپولیس بودم، برای گل زدن بیشتر روی ضربات کرنر و ایستگاهی حساب باز می‌کردم.»‌

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد